משחק בפיינטבול לילדים ומבוגרים

לא משנה בני כמה אתם, משחק בפיינטבול הוא תמיד דרך נהדרת להעביר את הזמן הפנוי. מדובר במשחק שמדמה לחימה, אך היא נעשית בעזרת רובי צבע מיוחדים, וכמובן ציוד שמגן על המשתתפים. זה בטיחותי וגם כיף!

בימות הקיץ החמים, ובפרט בסופי השבוע, יש הזדמנות מצוינת לצאת החוצה וליהנות משלל אטרקציות בדרום שבמהלך החורף קשה מאוד לעשות אותן בשל מזג האוויר. עכשיו בקיץ, אפשר לעשות אטרקציות שמבוצעות מתחת לכיפת השמיים, וליהנות עם כל החברים, השותפים לעבודה וגם עם הילדים.
יש שלל אטרקציות שאפשר למצוא בכמה מוקדים שונים ברחבי הארץ. אחת מהן, שבמקרה גם מתאימה לטווח גילאים רחב מאוד, היא משחק בפיינטבול שמדמה לחימה, וזו נעשית תוך שימוש ברובי צבע מיוחדים.

משחק של אסטרטגיה
היות והאטרקציה הזו מדמה לחימה, יש בה לא רק הנאה אלא גם עניין אסטרטגי. בדיוק כמו במלחמה אמתית, המשתתפים באטרקציה נחלקים לשתי קבוצות, והן מתחרות זו בזו. הקבוצה המפסידה היא זו שחבריה נפגעו מירי של צבע.

כדי לנצח בתחרות, כל קבוצה צריכה לתכנן לעצמה אסטרטגיית לחימה, שיכולה לכלול התפצלות לכמה צוותים קטנים של שני אנשים או שלושה, שיטות הסוואה שונות, שימוש בגורם ההפתעה וכן הלאה.
אם כן, מבחינה זו אפשר לראות שה פיינטבול לא רק מהנה אלא גם מפעיל את החשיבה ומציע פיתוח דרכי חשיבה יצירתיות ומושכלות יותר.

עניין של הנאה
עם זאת, משחק בפיינטבול בסופו של דבר נועד למטרות הנאה, ומשום כך הוא אטרקציה נהדרת גם לילדים, שאוהבים להתחרות זה בזה, לרוץ לכל עבר ולהסתתר. עבורם, הפיינטבול הוא כמו שילוב של משחקי ילדים- תופסת ומחבואים.